مرکز مشاوره وخدمات کارآفرینی(کارآفن)

طرح کسب و کار، تبلیغات برای کسب و کار، بوم کسب و کار، استارتاپ

اعتبار این وب سایت به اتمام رسیده است

در صورتی که شما مالک این سایت هستید و قصد تمدید آن را دارید کافی است به راحتی از طریق جدول زیر مدت زمان تمدید را انتخاب کرده و بلافاصله وب سایت خود را تمدید و مجددا فعال کنید

همچنین از آنجا که مدت زیادی از عدم تمدید این سایت در سامانه سایت ساز گذشته است دامنه آن ممکن است برای عموم قابل فروش باشد در صورت تمایل به خرید این دامنه با شماره 09215855852 تماس حاصل فرمایید

هزینه مدت تمدید
پرداخت آنلاین 280000 تومان 6 ماه
پرداخت آنلاین 498000 تومان 12 ماه *
در صورت تمدید 12 ماهه یک کوپن هدیه جهت سرویس های تبلیغات اینترنتی به شما اعطا خواهد شد [توضیحات بیشتر ...]
عطسه زیاد نشانه چیست
عطسه زیاد نشانه چیست

عطسه زیاد، نشانه چیست؟عطسه یک واکنش طبیعی بدن به منظور دفع مواد محرک از بینی و مجاری تنفسی است. این عمل به طور ناگهانی و با فشار زیاد هوا از طریق بینی و دهان خارج می‌شود.

جای جوش را چگونه از بین ببریم
جای جوش را چگونه از بین ببریم

جای جوش را چگونه از بین ببریم؟جای جوش، لکه‌ها و اسکارهایی هستند که پس از بهبود جوش‌های آکنه روی پوست باقی می‌مانند. این عارضه می‌تواند برای بسیاری از افراد آزاردهنده باشد و اعتماد به نفس آنها را تحت تاثیر قرار دهد. خوشبختانه روش‌های مختلفی برای درمان جای جوش وجود دارد که می‌توان از آنها برای بهبود ظاهر پوست استفاده کرد.

بوتاکس معده چیست و آیا باعث لاغری سریع می شود؟
بوتاکس معده چیست و آیا باعث لاغری سریع می شود؟

بوتاکس معده: راه حلی برای لاغری سریع؟چاقی معضلی است که بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند. در سال های اخیر، روش های مختلفی برای لاغری ابداع شده است که یکی از جدیدترین آنها بوتاکس معده است. اما بوتاکس معده چیست و چگونه عمل می کند؟ آیا می توان از آن به عنوان راهی برای لاغری سریع استفاده کرد؟

دلایل و روش های پیشگیری نفخ شکم که باید بدانید
دلایل و روش های پیشگیری نفخ شکم که باید بدانید

دلایل و روش های پیشگیری از نفخ شکمنفخ شکم، اتساع و احساس پری در شکم است که می‌تواند ناشی از تجمع گاز یا مایعات در دستگاه گوارش باشد. این مشکل شایع، می‌تواند به دلایل مختلفی از جمله رژیم غذایی، عادت‌های رفتاری و شرایط پزشکی ایجاد شود.

عمل بینی برای چه کسانی خطرناک است
عمل بینی برای چه کسانی خطرناک است

عمل بینی برای چه کسانی خطرناک است؟جراحی بینی یا رینوپلاستی، یکی از محبوب‌ترین عمل‌های زیبایی در جهان است که به منظور تغییر شکل بینی و رفع مشکلات تنفسی انجام می‌شود. با وجود اینکه این عمل به طور کلی کم‌خطر تلقی می‌شود، اما برای برخی افراد می‌تواند خطرناک باشد. در این مقاله به بررسی گروه‌هایی می‌پردازیم که عمل بینی برای آنها خطرناک‌تر محسوب می‌شود.

التهاب تیروئید و گلو درد
التهاب تیروئید و گلو درد

التهاب تیروئید و گلو درد: بررسی علل و علائمالتهاب تیروئید، که به عنوان تیروئیدیت نیز شناخته می‌شود، به التهاب غده تیروئید اشاره دارد. این غده کوچک، واقع در جلوی گردن، مسئول تولید هورمون‌های تیروئید است که نقش مهمی در متابولیسم، رشد و سایر عملکردهای بدن ایفا می‌کنند. التهاب تیروئید می‌تواند به دلایل مختلفی از جمله عفونت، بیماری‌های خودایمنی و مصرف برخی داروها رخ دهد.

زخم پای دیابتی چگونه درمان می‌شود؟
زخم پای دیابتی چگونه درمان می‌شود؟

زخم پای دیابتی: علل، علائم و درمان زخم پای دیابتی یکی از عوارض شایع و جدی دیابت است که در اثر آسیب عصبی و عروقی در افراد مبتلا به این بیماری ایجاد می‌شود. این زخم‌ها به دلیل عدم حس لامسه و گردش خون ضعیف در پاها، به راحتی شکل می‌گیرند و به سختی التیام می‌یابند. در صورت عدم درمان مناسب، زخم پای دیابتی می‌تواند منجر به عفونت، قطع عضو و حتی مرگ شود.

از بین بردن کک و مک و جای جوش توسط لیز
از بین بردن کک و مک و جای جوش توسط لیز

در این مقاله با بررسی از بین بردن جای جوش و لک توسط لیزر با ما همراه هستیم. جای جوش و کک و مک یکی از ازار دهنده عارضه های پوستی به شمار می رود که تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت فرد دارد. داشتن پوستی صاف و بدون جوش ارزوی هر فردی ه

عوارض لیپوماتیک شکم
عوارض لیپوماتیک شکم

امروزه با تغییر سبک زندگی و ماشینی شدن تقریبا همه امور، فعالیت های بدنی در افراد به شدت کاهش یافته و به دلیل مشغله های روزمره فرصت ورزش کردن یا رژیم گرفتن نیست.متخصصان همواره در تلاش بودند برای یافتن راه حلی برای از بین بدن چ

جراحی بینی استخوانی
جراحی بینی استخوانی

امروزه جراحی بینی عمل متداول در بین مردم همه دنیا به ویژه ایرانیان است . جراحی بینی شامل جراحی بینی گوشتی و جراحی بینی استخوانی می باشد.انتخاب پزشک حاذق و با تجربه یکی از مهمترین فاکتور هایی هست که باید برای جراحی بینی در نظر

تاثیر ورزش بر کاهش استرس و اضطراب و افسردگی
تاثیر ورزش بر کاهش استرس و اضطراب و افسردگی

معجزه ی ورزش در غلبه بر استرس، اضطراب و افسردگیدر دنیای پرهیاهوی امروز، استرس، اضطراب و افسردگی به همراهان ناخوانده ی بسیاری از انسان ها تبدیل شده اند. این چالش های روانی نه تنها آرامش و آسایش را از ما می ربایند، بلکه سلامت جسمی و عملکرد اجتماعی مان را نیز تحت شعاع قرار می دهند. در این میان، ورزش به عنوان یک راه حل طبیعی و قدرتمند، نقشی حیاتی در ارتقای سلامت روان ایفا می کند.

لاله گوش چه نقشی در شنوایی دارد
لاله گوش چه نقشی در شنوایی دارد

لاله گوش، دریچه ای به دنیای اصواتلاله گوش، آن ساختار منحصر به فرد و ظریف در دو طرف سر، نقشی فراتر از زیبایی ظاهری دارد. این بخش از گوش خارجی، دریچه ای به دنیای اصوات است و در حس شنوایی نقشی حیاتی ایفا می کند.




سامانه سایت ساز